Sprawy gospodarcze

- Oferujemy pomoc prawną we wszelkich sporach pomiędzy przedsiębiorcami wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej.

- Sporządzamy projekty poszczególnych umów ale także analizujemy przedstawione umowy, porozumienia i inne dokumenty. Opiniowanie kontraktów handlowych obejmuje nie tylko stronę merytoryczno – formalną, ale również informacje o prawach i obowiązkach stron przedstawionej umowy.

- Zakładamy spółki oraz dokonujemy wszelkich zmian w umowach i statutach  i spółek  w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Odzyskiwanie należności

Przed skierowaniem sprawy do sądu podejmujemy próbę podjęcia przez dłużnika polubownej spłaty zobowiązań by zminimalizować koszty sądowe i egzekucyjne. W razie braku współdziałania ze strony dłużnika, kierujemy sprawę do sądu o zapłatę należności. Po uzyskaniu nakazu zapłaty kierujemy wnioski do komornika, bez żadnych dodatkowych kosztów dla wierzyciela (pomijając koszty egzekucyjne, które wierzyciel płaci komornikowi).

Oferujemy:

• sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty
  • prowadzenie rozmów ponaglających z dłużnikami
  • uzgadnianie i sporządzanie ugody na spłatę należności
  • nadzorowanie terminowości wpłat kolejnych rat
  • w razie nieskutecznej egzekucji przedsądowej -kierowanie sprawy do sądu
  • pełną reprezentację przed sądem
  • skierowanie sprawy na drogę egzekucji komorniczej

Proponowane formy współpracy dla podmiotów gospodarczych to:
    - stała obsługa prawna (ryczałt bądź wynagrodzenie godzinowe w przypadku mniejszej ilości zleceń)
    - zlecenia obejmujące poprowadzenie konkretnej sprawy.